Long time no see!

Åh stackars LillBarbro!
INGET har hänt här på bloggen. Men mycket händer i livet. Och har det väl gått lång tid sedan sist så blir det bara svårare att få till ett inlägg. Sommaren har passerat och underbara hösten är här. Jag gillart. Den här delen av hösten då luften är frisk men temperaturen skön. När träden börjar byta färg. Denna tid brukar vara nyckeln till inspiration. Brukar alltid få ideér till hemmet att fixa med. Just denna höst stannar dessa visioner vid att drömma om en större säng.
Eftersom de flesta som läser LillBarbro är mina vänner så vet ni nog allihop om att jag sagt upp mig från skobutiken och börjat plugga denna höst. För mig ett väldigt stort steg och det känns väldigt bra. Nu pluggar jag förpackningsdesign/utveckling på Nackademin och det är jättekul. Fullt upp hela tiden (kanske för att jag är ovan vid plugg men det är verkligen mycket (roligt) att göra!)
Idag är en plugga-hemma-dag och jag sitter och finurlar på uppgiften visitkort. Hittar massor av inspirerande exempel på nätet.
Några exempel:


Skilsmässo-advokat..
Eller om man vill reparera äktenskapet...
Amerikanska bilmagasinet  Intersection Magazine har denna pyssliga variant.
http://creativebits.org/cool_business_card_designs
http://flickr.com/photos/dailypoetics/sets/72057594104389710/

Kommentarer
Postat av: Karin

JA, nu får du tusan fortsätta uppdatera!

2011-10-11 @ 21:48:04
URL: http://karinfredriksson.blogg.se/
Postat av: svärmorn

Med såna kreativa inspirationskällor blir jag ju nyfiken på din lösning av uppgiften. Håller med Karin, vi vill ha fortsättning på lillbarbro

2011-10-13 @ 20:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0