Förlåt


Jag är verkligen usel på att uppdatera just nu. Det är lite så med bloggandet. Det går i vågor. Ibland har man en massa inspiration och ideér om vad man kan skriva om. Och ibland är det bara tomt. Just nu är det rätt tomt. Men men, en liten uppdatering blir det nu.

Jag njuter massor av att värmen är här. Och längtar till semestern. Känns som att det kommer gå undan nu för i år har vi semester i juli istället för augusti som jag brukar ha. Och det är ju (nästan) bara en och en halv månad kvar. Det kommer gå undan. Och sommaren har potensial att bli riktigt bra.

Semestern ja.. Vi startar vår med bröllopshelg. A:s gamla barndomsvän gifter sig. Efter det blir det förhoppningsvis Svartsö med Emma och Mackan - som numer börjar bli en tradition! Sen en vända med Dimitrious till Cypern! Och sedan Linghed. Jag längtar!

I helgen har jag hälsat på Karin i Katrineholm. Deras nya lägenhet var som en dröm. Balkong, öppen spis, 2 våningar - lyxigt! Kul att se Karin igen. Nästa helg ses vi igen för då kommer hon och Fredrik till Stockholm. Nice!




Årets första mjukglass intogs i Katrineholm i lördags - yummie


Kommentarer
Postat av: Sylla

Låter som en toppensommar!! Hoppas vi lyckas pricka in Linghed samtidigt!

2011-05-10 @ 08:56:45
Postat av: LillBabs

Det hoppas jag med! Det har avrit dåligt med det det senaste året. Men om jag förstod saken rätt så har vi ganska goda chanser i år?

2011-05-10 @ 14:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0