Vilken underbar morgon


I morse skulle jag upp på morgonyoga för första och sista gången på länge. Jag fick tvinga mig själv att komma upp ur sängen. Väl utanför dörren slogs jag av hur ljust det är klockan halvsju nu. Och fåglarna kvittrade. Vinter blir vår, oj så underbart!

Sista yogan så inför semestern. Och sedan väntade fina Karin utanför studion för att vi skulle gå till vad som har blivit fiket-hela-veckan-stället - Bagel Street Café. Vi var klädda precis likadant.




Afrikabyxa och Uggs. Kändes som att vi gick ut i pyjamas och tofflor. Men det var ingen dum känsla.



Karin ska ta mina tider när jag är på semester. Och idag har vi vår sista jobbardag ihop innan vi åker. Kommer sakna min nya lillasyster som alltid har nära till skratt och som smittar av sig med sitt glada humör. Fast när jag kommer hem igen hinner vi med många till sådana här trevliga frukostmorgnar innan hon och Fredrik flyttar tillbaka till Katrineholm (SNYFT)

Nu har jag en liten To-do-lista att bocka av från under dagen på jobbet och sedan har jag en likadan för vad jag behöver göra hemma och i morgon bitti så far vi. Känns helt overkligt och superroligt!

Ha en skön fredag alla vänner!


Kommentarer
Postat av: Karin

NU KOMMER DU SNART HEM! ÄÄÄÄNTLIGEN! JAG LÄÄÄÄNGTAR!

2011-03-21 @ 18:31:15
URL: http://karinfredriksson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0