Hej fran Koh Samui!

Puh!
Sitter pa ett internetkafe igen. Regnet fullkomligt oser ner! Glomde skriva det sist men vi har faktiskt haft ett gang riktiga osregn dessa dagar. Men de har gatt over hyfsat snabbt. Idag verkar det dock ihallande. Och just idag skulle vi forstas ge oss ivag med bat fran Tao till Samui.
Det blev batresan from hell. Vagorna var sa stora att jag blundade hela resan. Batkillarna delade ut spypasar och en bit in pa resan horde man att dessa pasar anvandes flitigt av var och varannan person. Vidrigt! Vi slapp iallafall anvanda vara och nu ar jag sa valdigt glad att vi ar i land. Och vi behover inte ge oss ut i bat igen. Skont.
Nu hoppas vi att ryktet om regn i 3 dagar ska vara osant och ska sa fort regnet lugnat ner sig leta upp ett nytt hotell. Lutar at Bophut Beach efter att ha varit nere pa Shaeweng Beach och kommit overens om at det var alldeles for rorig stamning for oss. Lugn och ro, tack.
Men vilka fina dagar vi haft hittills! Koh Tao var underbart och igar besokte vi ett jattefint spa som jag nu inte minns namnet pa men som lag hogt upp i bergen ovanfor havet (= en spannande bilfard med mycket tvara upp och nerforsbackar pa tveksam grusvag. dock inte pa langa vagar lika skrammande som baten idag, hehe) Val vart i vilket fall for spat var nat alldeles extra. Far aterkomma med bilder pa hemmaplan sedan. Nu ska vi dra och resten av veckan ska bli helt action-los, det lovar jag.
Kram pa er!

Kommentarer
Postat av: Joa

Sjuk grej, när du för ovanlighetens skull är borta går jag av en slump in på Zoe och köper 2 par skor! Knäppt va ?!

(köpte de urfina platå med peeptoe och tjock klack och ett par vita tygvagabond med tjock sula som liknar pensionärsskor.)

2011-03-17 @ 08:54:42
Postat av: Kusen

Trist med regn, men ni har ändå stränder, värme, sommarkläder....

Ha det fortsatt superbra de sista dagarna, ser fram emot hemkomsten :-)

2011-03-17 @ 09:16:14
Postat av: LillBarbro

Joa - vad roligt! Var det gardenia? I så fall har du köpt mina favoriter. På Götis? Synd att jag missade dig!



Sylla - Ja det e bara att njuta men just idag när regnet faktiskt upphört en stund blåser det ändå så att vågorna på nya stället är alldeles för stora. Vi har dock badat i jacuzzi istället och nu laddar vi med chips och choklad på hotellrummet..

2011-03-17 @ 10:59:29
Postat av: carola

Haha jag hade nog använt påsen..är jätte sjösjuk!!!

Ni verkar ha det såå myys, ser fram emot bilder sen..Kram påer

2011-03-17 @ 11:12:26
Postat av: Vendela Karlsson

Hej! vad kul din blogg verkar! kommer definitivt läsa din blogg lite mer! (: Ha en kul dag =P

2011-06-29 @ 11:00:23
URL: http://jade.se/paketresor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0