Önskelista från H&M Home


Min lilla söta lillasyster/kollega Karin tipsade om att HM Home hade en massa fina grejer just nu. Jag har inte kollat in där på länge men gjorde det nu ikväll och mycket riktigt. Jag hittade en hel radda med saker som jag skulle vilja ha hemma hos oss.



1. Duschhandduk 149:-
2. Servetter 19:50:-
3. Kuddfodral 149:-
4. Kudde 99:-
5. Kuddfodral 99:-
6. Dörrmatta 179:-

Ja jag är ganska förtjust i grejer med text på och jag är ganska förtjust i kuddar. Men jag tänker mig att istället för att addera kuddar kan man byta fodral på endel och slänga ut endel till förmån för de fina runda puffarna som är ljuvliga. Kanske skala bort lite av det rosa som nu tar över endel i kuddsamlingen. Vad sägs om det, A?

Ironiskt att jag lägger upp grej efter grej som går att köpa just när jag sagt att det inte blir några mer köp på ett tag. Men det är så mörkt hela tiden och jag känner mig så trött så jag hittar lite uppåttjack i min önske-nät-shopping. Suck...

Bilder: H&M



Kommentarer
Postat av: carola

Vill me ha dörrmattan!! fiin

2011-01-21 @ 15:19:24
Postat av: Sylla

Mmm, kudden med blad har jag också sett, fin!! Håller med om att dörrmattan också är tjusig!

2011-01-21 @ 15:32:02
Postat av: Lill B

Tror att det får bli en liten uppdatering av kuddgänget hemma inomkort, om A är med på noterna...

2011-01-27 @ 10:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0