Spänning på hög nivå



Idag har det närapå varit julafton. Jag och A har varit och beställt en möbel som för oss ska fungera som tv-möbel. Det roliga med det här skåpet är att man får vara med och bestämma utformningen. Vilka sorts moduler man vill ha i sitt skåp och så också färg...



Och som ni ser av bilden så var färgvalen oändliga! Jag kan fastna i timmar med sånt här medan A ganska snabbt vet vilken färg han tycker. Idag kom han fram med den "luckan" man ser på bilden och tyckte vi skulle ha den kulören. Och så blev det.



Just vårat skåp kommer se ut så här, fast inte riktigt den färgen.



Och här är designern Håkans mini-modell av skåpet - vilket underbart pyssel!



Håkans möbler har namnet Zweed och han har förutom detta skåp som heter Citti även gjord detta som heter Moodi och också är helt underbart (men för långt för oss)

Kolla in Zweed här, där har jag lånat endel av bilderna



Kommentarer
Postat av: Sylla

Wow, så otroligt fint det var!!! Som en dröm!!! Ert modulskåp var mycket finare än det långa tycker jag. Jag är väldigt svag för modul/lapptäcke osv... Fint! Färgen ser ju också väldigt fin ut. Något som originalbarbro också skulle gilla tror jag :-)

2010-11-01 @ 08:48:10
Postat av: LillBabbsan

Ja haha, det drar ju lite åt Org-Babsans favvo-grön-håll, det har jag ej tänkt på, men det stämmer ju. :)

2010-11-01 @ 10:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0