Taking off...


Vi drar till landet i helgen! Hoppas väderprognos inte stämmer och att ryssvärmen sträcker sig ända till kullarna i Linghed. Vill grilla och sola och ta det piano! Det tycker jag att jag ska ha efter min vecka av Bikram-yoga. Shit, igårkväll var det riktigt, riktigt jobbigt. Kommer hålla mig till mornarna framöver då det är mindre spring och något svalare (om man nu kan använda ordet svalt ihop med bikram).

Annars tycker jag det är riktigt bra träning. Svinjobbigt under själva passet men efteråt.. Efteråt är det så underbart skönt! Och sedan är jag pigg hela dagen. Inget ont i ryggen heller denna vecka. Bra sjuk träningsvärk. Och det är att föredra. Tror det här är träningen som passar mig. Kul!

Trevlig helg i fin-våren. Hur vackert är det inte överallt?


Kommentarer
Postat av: Sylla

Vad kul med yogan miss blue! jag blev lite sugen själv, fast jag är så rädd för att få kommentarer av läraren bara! och rädd för att glida runt i hotpants!!



trevlig helg själv, hoppas det blir mys i dalarna. och fint väder! det ser hyggligt ut i morgon, uppehåll och 20 grader, något svalare men soligare på söndag.

2010-05-21 @ 15:16:39
Postat av: Ana

yey för bikram!!! du & jag kör i höst!!! yeeeeeeeeeeeeey!

2010-05-21 @ 16:29:34
URL: http://aiemana.wordpress.com
Postat av: LillBabbsan

JA vi kör i höst, vad kul! Och Sylla, du kan komma på en provgång ju om du känner för det. Man får inte så mkt kommentarer, eller rättare sagt, nästan alla får lite spridda kommentarer, men man har inte riktigt tid att kolla på den som får den eftersom man hela tiden ska kolla på sig själv i spegeln. :)



Dalarna var så regnigt på söndagen så vi drog hem i förtid... :(

2010-05-23 @ 17:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0