Sugen på två orientalkillar


Ibland när jag och Kollegan inte hade så mycket att göra på jobbet kollade vi in vad som fanns i djurväg på Blocket för tillfället. Drömde lite om en liten ragdoll-unge eller en bulldogsvalp. Här om dagen gjorde jag det igen och jag föll som en fura.



Tänk att ha dessa killar, Ozzy och Pancho heter dom förresten, hängandes i soffan när man kommer hem efter jobbet. Så fina och så nära tigerungar man kan komma. Allt stannar vid en dröm, för jag vet inte om jag verkligen, verkligen skulle vilja ha ansvaren för dessa killar, men tanken kittlar.

Ozzy och Pancho hittar man här





Kommentarer
Postat av: Julie

Jag kan säga att om det är något gosigt och roligt djur att ha ansvar över så är katter iaf väldigt bekväma! Min erfarenhet är att det är rätt lätt att hitta kattvakter, det enda som möjligen kan vara ett problem. Har man dessutom två katter klarar de sig utmärkt en och en halv dag då och då om man lämnar ordentligt med mat och vatten.

2010-03-13 @ 22:01:26
URL: http://littlefoxdiary.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0