Hej!


Det har varit tyst på LillBarbro ett tag. Detta beror nog mest på att jag har yogat på morgonkvisten och grejat med annat på kvällskvisten. Denna morgon har jag dock låtit mig själv vila från yoga genom att ta sovmorgon. Men jag vaknar såklart ändå klockan sex eftersom jag nu är van vi det och ligger istället och funderar på det sista vi behöver fixa i lägenheten.

För nu är det nästan klart. Igår var vi där och plockade in grejer i köksskåpen. Det blir så fint! Längtar nu tills allt är klart och man bara kan bo. Känns som att resan dit varit ganska lång. I helgen fick jag psykbryt för att handtagen hamnat på fel ledd på alla köksluckor. Men nu känns det som att det kanske får vara så ändå. Det ser nog ok ut. Bara att jag är så inställd på hur jag tänkte att det kulle vara och hade lite svårt att släppa det. Och ett tag så trodde vi att golvvärmen inte fungerade. DET var nervigt. MEn det gjorde den. Tog bara några timmar för den att bryta igenom cementgolvet verkade det som. Men innan vi visste det hann ju tankarna om att göra om hela badrummet gro i huvudet - huga!

Egentligen kan vi flytta hem nu men vi ska nog vänta till helgen så vi kan greja lite mer först. Men åh så könt det ska bli!

Ps. Tack Kusinen för smsen. Nu vet du läget lite mer... :D

Kommentarer
Postat av: Sylla

Ja! Härligt!!!

Suck för handtagen...hål i nya dörrar funkar inte lika bra att spackla igen o måla som gamla gissar jag. Men det är ju fantastiskt att ni börjar packa in!!!

2010-06-04 @ 09:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0