Hej!


Den här veckan har gått snabbt. Detta trots att det just nu är en mycket slow period på jobbet. Två dagar har vi varit på inköp/mässa och inhandlat nya skor för nästa höst vinter. Har varit roligt men det är mycket svårt att avgöra vilka vinterskor man ska köpa till höst 2011 samtidigt som man har en lite segdragen rea med just vintersortiment i butik. Men det brukar ju ordna sig till slut. Och så är det lite trevligt att skrota runt bland skohandlare och tjabba. Efter att ha jobbat i branchen länge är det en hel del kända nunor på sådanahär tillställningar. Trevligt.

Igårkväll hade jag och A en firarkväll. Vi firade inget speciellt. Ett tag kom vi på att vi firade ett och ett halvt år, men det visade sig inte riktigt stämma. Först var det sojabönor och mousserande i soffan och sedan gick vi till Ho´s (ni vet den kinesiska restaurangen jag talat mig varm om tidigare) och åt krispig biff med she szuan-sås. Allt med she szuan-sås är grymt gott. (Chansar lite på stavningen, men den är eventuellt rätt) Det var en mycket trevlig afton. Så sällan vi orkar pallra oss iväg utanför hemmet en vanlig vardagkväll i denna långa vinter.

Ikväll och i morgonkväll ska det repas. Snart är det dags för vår spelning på Metro som jag hoppas att ni vill komma till. Jag har sakterliga börjat bygga upp ett pepp.

Nu ska jag iväg till jobbet för sista gången denna vecka.

Tjo!

Kommentarer
Postat av: Sylla

Det är klart man kommer! :-)

kram!

2010-02-19 @ 16:56:04
Postat av: Julie

Mysigt att fira! Älskar att stavningen "eventuellt är rätt" hahahaha...

Och: ja men SÅ KLART att man kommer på spelningen! Kul att du börjar känna pepp också!

2010-02-21 @ 14:59:16
URL: http://littlefox.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0