Min nya hobby


För övrigt är jag en riktig IPhone-nörd numer. Jag bara fotar och fotar var jag än går. Så nu tänkte jag bjuda på lite fler av helgens bilder.



Fredagskvällen började med att Julie hade "Friends & Family-fest" på sitt jobb. Jag och Banana var där. Vi är både family och friends skulle jag vilja säga. Champagne!



Kvällen fortsatte på Vassa Eggen med nåt surt gult bland söta och glada vänner. Glatt och skoj var det! Det var ju inte igår precis vi besökte Stureplan nattetid...



Lördag så. Hängde en massa med A. Här bakom de fantastiska amaryllisarna som vi fått av hans mamma. Nu har de slagit ut Britt!



Vi gick en långpromenad till Agnes och jag såg en massa vackert som behövde fotas på vägen. A hade ett väldigt fint tålamod med mig. Som här, Södra Mälarstrand i vinterskrud!


Eller här. Bara början på december och redan så mycket is på bergen!



På Katarina kyrkogård är det alltid vackert och det kan inte nonchaleras. Kameran fram!





En frusen ros, en sån kommer inte heller undan..



Agnes fina födelsedagstårta som var supergod



Och Nisse som har tappat båda framtänderna nu. Stor!



..och idag har jag varit i stan som sagt. På R.O.O.M hade de gjort en hel vägg med bara urrivna sidor ur böcker. Det var så fint. På bilden gör kontrasterna att det ser lite hårt ut men i verkligheten så gav väggen ett varmt och ombonat intryck. Det ska jag memorera till en dag då man har en massa väggar att pynta.


Kommentarer
Postat av: Svärmorn

Föll förstås för den samlade skönheten i bildkavalkaden,allra mest för den med amaryllisarna men figuren i bakgrunden var ju också tjusig.

2010-12-07 @ 16:38:14
Postat av: LillBabsan

Amaryllisar i all ära men föremålet i bakgrunden är allra finast, jag tror vi är överens där ;)

2010-12-07 @ 16:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0