Mauro & Plura på O-baren


I måndags på O-baren skrevs historia tror jag. Kom med nöd och näppe in nästan på nåder då stället var total-överbefolkat. Men vilken tur! Gamle favoriten Mauro Scocco skulle vara på scen tillsammans med Plura, en duo som man ju förtjusat sig lite i efter deras köks-program.

Och det här med att jag tror mig ha varit med om ett historiskt ögonblick då. Jo, för se helt plötsligt dök Johan Ekelund upp på scen och detta kanske inte säger alla er så mycket men för mig var det festligt för han är ju andra halvan (Mauro ena) i min barndoms favoritgrupp Ratata. Dom rev av den gamla favorten "Jackie" och jag filmade glatt och duktigt med min trogne följeslagare Iphone. Trodde jag. För efteråt insåg jag att jag måste tryckt på pause istället för rec.

Så nu får ni nöja er med Mauros Himlen runt hörnet istället.



Mauro & Plura O-baren from LillBarbro on Vimeo.


Kommentarer
Postat av: Kollegan

Åhhh va retligt, stod där på andra sidan dörren och var så ettrigt nära. Men icke, vakten hade bestämt sig att här skulle ingen människa i världen få passera. Kärring!

Men är glad att du min vänn fick uppleva denna återförening! Tänk att få höra Jackie live, lyllo dig:-)

2010-12-13 @ 09:00:40
Postat av: Kusinen

Jackie, mycket bra! Kul att du kom in!

2010-12-13 @ 11:52:04
Postat av: Lil´B

Ja Jackie var magisk. Himlen är ju lite uttjatad men frånbörjan en fin låt tycker jag. Kollegan - du var saknad! Så trist att det inte gick. Men har vi tur blir det repris i vår. PUSS!

2010-12-13 @ 12:17:09
Postat av: Marie

Åhh, orkar nästan inte höra... Såååå avis!

2010-12-15 @ 20:06:33
URL: http://barbrostockholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0