Tillbaka


Ja nu sitter jag här och det är måndagmorgon och jag ska strax tillbaks till jobbet efter en semester som var tre och en halv veckor lång men som faktiskt, tro det eller ej, känns som minst fem veckor. Känns okej, men såklart hade jag velat vara ledig länge till.

Känner mig en aning utmattad efter den här helgen. Två fina bröllop ägde ju rum i lördags. Det var Emma och MAckan och det var Stina och Ludvig. Så fina båda två! Jag ska skriva om detta lite senare.

LillBarbro har legat på latsidan under semestern men tror nu att det kommer bli ändring på det då allt börjar återgå till det normala igen.

Mors så länge!

Kommentarer
Postat av: Sylla

Skönt att ha ditt sällskap igen :-)

2010-08-23 @ 16:36:28
Postat av: Kollegan

Äntligen tillbaka!

2010-08-24 @ 18:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0