Lördagmorgon


Jag gillar dom, lördagsmornarna. Speciellt när det är som nu: Sent i september, solen lyser från en klarblå himmel, luften är frisk och lite kall men i solen värms man av strålarna. Klockan är bara tio och helgen har just tagit sin början och jag har läst DN i sängen och diskat bort disk från igår. Glatt!

Igårkväll lämnade jag hemmet efter 3 dygn av hosta för att gå på bio med min fina Kusinen och några väner till henne. Vi såg Coco före Chanel och det var en fin historia. Nu ska jag snart åka och sjunga lite om rösten är färdigkurerad, vi får se.

Sedan hoppas jag vi hinner kolla lite mer på kakel, hehe... och så skulle jag vilja hälsa på hos Mamma och Pappa. Ser ut att bli en sån här solig och fin hösthelg och den ska tas vara på!

Mors galosch.


Kommentarer
Postat av: Sylla

Tack för en fin biokväll!

Ja idag är det verkligen en sån dag man vill göra allt, för att allt blir så härligt. Lycka till med kakelspaningen och hälsa päronen! Jag tror faktiskt nu mest på det "färgglada" kaklet, känns mest tidlöst och samtidigt med karaktär liksom. Tror det blir ett mysigare badrum med det faktiskt...om man ska ha vitt porslin till. Kanske en halvsur odör kan bli ännu mer unken om golvet drar lite åt brunt, jag vet inte...

Kram!

2009-09-19 @ 11:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0