Garderober - check


Underbart!

1. Internet! Eller egentligen inte. Vi fulsurfar lite på en öppen lina som antagligen tillhör någon i huset i väntan på att vi ska komma iordning med sladdarna i vår egen boning. Men detta betyder att jag nu kan avlägga rapporter hemifrån - skönt!

2. Efter timmar av både positiv jobbanda samt frustrerad och irriterad stämning och en hel del fula ord så är garderoberna from hell äntligen uppmonterade. Det har varit vidrigt emellanåt faktiskt. Toppen kom i eftermiddags när vi på alldeles för tomma magar skulle upp med de höga dörrarna på garderoberna. Riktigt elaka gångjärn som man har att göra med i den fasen. Till råga på allt hade det tidigare visat sig att  de 20 korgarna jag monterat upp satt i vägen för gångjärnen så det var bara att montera ner skiten för att sedan montera upp den igen. Klantigt, jag vet. Man lär sig av sina misstag. (eller minns jag detta när jag monterar min nästa garderob - nej)



Här är dom nu iallafall på plats och medan A är ute med sina vänner och rullar hatt så väljer jag att sitta och kolla på vårt färdiga projekt. Dessutom har A hittat tv-sladden så jag ska kolla om nån sen film kanske rullat igång precis och det känns så otroligt lyxigt då dessutom soffhörnan nu är intakt.

Trevlig lördagskväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0