Ups!


Saker som får solen att tränga igenom just nu:

1. Träningsvärk. Var ju som sagt och tränade igår. Trots att jag mjukstartade så värker kroppen något enormt idag. Framför allt i rygg och innanlår. Detta gör ont på ett behagligt sätt. Känner att träningen behövs och ger resultat vilket motiverar mig att fortsätta och det känns himla bra.

2. True Blood. Jag har tidigare avfärdat serien som en fånig en med lättklädda damer men eftersom alla talar så gott om denna så gav jag och A den en till chans och nu tittar vi i stort sett varje kväll på ett nytt avsnitt, Jag är hooked jag med till slut. Jag har saknat  att hoppa ner i soffan och plöja avsnitt av en bra serie. Gillart! Fast jag ser inte det härliga i Bill. För det ska man göra va?

3. Ikväll kommer Sylla hem till oss. Vi ska tjabba och laga köttfärssås. Jag längtar efter finkusinen. Ses snart!

Kommentarer
Postat av: Julie

1. Jag också! Fast hur b är det inte att ha träningsvärk från... massage?

2. ÄNTLIGEN! Hhihihihi... jag gillar inte heller Bill. Det hajar du väl att det är Jason Stackhouse som gäller (för mig iaf... även Iggi haha, så klart).

3. Hälsa finisen!

2009-11-19 @ 18:17:17
URL: http://littlefox.devote.se
Postat av: LillBarbro

tanken har slagit mig Julie, att det e han som gäller för din del. och jo, jag ahr tänkt på Igna med, haha... blond pojkvasker vet man ju funkar för er :)

2009-11-19 @ 18:21:08
Postat av: Sylla

1. önskar jag också hade ont i innanlåren!!! bästa stället ju. ytterlåren också för all del.

2. bill är ju underbar!!! jag fattade inte heller först, tyckte han bara var gammal och allmänt beige. men sen hände något...inte ens skarsgård har någon chans. (ja men min J är bäst ändå förstås, hej ifall du läser detta)

3.hurra! 40 min kvar!

2009-11-19 @ 18:22:21
Postat av: Sylla

när jag började skriva fanns inga kommentarer, nu två! och räven med samma upplägg, ja det var ju som upplagt för sån kommentar. ja julie, det är ju tur att smaken är som baken. håller med dig lite, men när man kan välja en annan..! ni syskon har alltid skumma favoriter... men barägaren funkar inte alls, det måste ni alla hålla med om.

2009-11-19 @ 18:24:59
Postat av: LillBarbro

Nej inte barägaren, även fast han efter att ha varit irriterande vuxit och blivit en av de jag gillar. En som vi glömt bort i diskussionen och som förtjänar mer uppmärksamhet är ju Lafayette! Ska jag välja blir det han. Skarsgård ser för rolig ut i håret helt enkelt.



Julie - gillar inte Igna han i baren som börjat limma på rödhåriga tjejen? Tycker han är lite av en Foppa-kille



Sylla, 27 minuter kvar - hurra!

2009-11-19 @ 18:33:52
Postat av: Sylla

hehehe, nej det där borstade axellånga håret funkar inte alls. gillar lafayette också!!

2009-11-20 @ 08:41:39
Postat av: Julie

ÅÅÅ, ÄLSKAR LaFayette... en fantastisk karaktär! Nä, Igna är helt hooked på Jason Stackhouse, ingen Foppalookalike för honom. Nu kom jag på att jag faktiskt inte riktigt kan låta bli att tycka att Skarsgård är lite het, men det är nog längre fram i serien. Gillar inte heller Sam Merlotte på DET sättet, men han är också en av mina favoritkaraktärer ändå... och hallå, kan man vara bättre castad eller?! (vet inte hur mkt ni har hunnit se, så jag säger inget mer... men perfekt för rollen tycker jag!!)

2009-11-20 @ 15:13:51
URL: http://littlefox.devote.se
Postat av: LillBarbro

Du menar hundgrejen? Både jag och Sylla har sett det. Och han liknar hunden, om det var det du menade, hahaha

2009-11-20 @ 18:24:49
Postat av: Sylla

ja, hårig eller...? sånt där tätt skägg som aldrig verkar ta slut. pälsskägg helt enkelt.

2009-11-22 @ 09:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0