Vintern rasar!


Man blir ju pirrig i hela kroppen av att det är lite ljumma brisar ute! Det är inte bara ostron som har den inverkan på mig bevisligen. Gick till Sats i morse och kände ljumma vindar. Det var inte kallt! Det är ju fantastiskt. Men sen undrar jag en sak med Sats. Varför envisas dom med att köra den gamla dängan "She´s a model and she´s looking good". På tyska. ??!! Vidrig är den. Jaja.

Igårkväll somnade jag på spikmattan. Den känns grym än så länge. Dunade in så väldigt gott efter det. Men det är inte så lätt att avgöra än om den hjälper mot ryggvärk och migrän och all annan skit. Men jag tror det.

Ikväll ska vi ut och äta och fira med Banana och Tompa att A:s och Bananas Bikram-yoga-månad har kommit till sitt slut. Dom har varit grymt duktiga faktiskt. hajjar inte att de har pallat. Skål för det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0