Jag tog lite lov...


Har loggat ur både från både jobb och allt vad data innebär under jul och nyår. Har varit skönt. Och här på jobbet har internet varit av i flera dagar. Idag kom en så kallad PC-rumpa* in och kollade på det hela. Han hade täckjacka med fleecejacka under (såklart) och hans första ord när han kom in här var bara "FY fan" tillsammans med en djup suck. Sedan stod han här i ett par timmar och meckade. När jag frågade hur det gick blev hans svar det typiska "Det här får ta den tid det tar".

Han kirrade iallafall biffen och drog då hem till frugan för att dricka glögg. Och jag ska också dra. Fast tillen studio för att sjunga lite. Och sedan får vi se om jag är tillräckligt vild och hakar på till Grodan ikväll. Jag har blivit otroligt svårflirtad vad det gäller klubbhäng i kombo med jobb nästa dag. Men vi får se.

Mors!

*PC-rumpa - ni vet nog vad det innebär. Annars hänvisar jag till The Office.

Kommentarer
Postat av: Marie

Kul att du e tillbaka! Har saknat dig.. Hihi

2009-01-05 @ 22:36:56
Postat av: Sylvia

Instämmer! Kul att du är i studion...vill gärna lyssna någon gång.

2009-01-06 @ 11:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0