Musiknojja


Sitter och lägger in låtar i min Ipod. Jag ska jobba i en annan butik idag. En outletbutik där jag förmodligen inte kommer hitta så bra och där internet inte kommer finnas och eventuellt ingen radio heller. Vill lätta upp det för mig med lite uppdaterad musik i Ipoden.

Men det är ett gissel. Jag är jättetrött på allt som redan finns i den, men när jag sätter mig för att radera låtar så går det ändå inte. Alltså rent mentalt. Jag är kass på att rensa! Slutade med att jag istället la in mer musik. Nu hoppas jag att den går att koppla in på plats.

Bävar lite inför dagen. Hur funkar den gamla kassan nu igen och kommer jag överhuvudtaget hitta någonting? Vet att trycket är ganska hårt i den där butiken också... Ska ladda med kaffe och goda grejer.

Hos oss är nu en elektriker och kopplar in dimmers i istort sett varje rum. Trevligt!



Kommentarer
Postat av: Sylla

Outlet, där har jag aldrig varit. Tror du man kan hitta något kul eller..? Herrskor?



Känner igen det där med ipoden...att man ska vara så dålig på att slänga grejer. Som att man tycker synd om låtarna liksom...eller tröjan...eller den som skickade vykortet...

2009-12-09 @ 11:03:40
Postat av: Marie

Hoppas det går bra för dig idag Kinen! Puss

2009-12-09 @ 13:45:11
URL: http://barbrostockholm.blogspot.com
Postat av: Julie

Ni skulle bett Ola koppla dimmers! Han är kung på det ju. Och gratis.

2009-12-09 @ 13:47:22
URL: http://littlefox.devote.se
Postat av: Sylla

Hej Julie, jag hör av mig!! :-D

2009-12-09 @ 14:32:10
Postat av: LillBarbro

Gratis ändå.... :)

2009-12-09 @ 16:24:56
Postat av: carola

Det kommer att gå jätte bra kin bra med lite ombyte..Ska bli jätte kul att vi får träffas nästa lör---pusss

2009-12-10 @ 08:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0