Gurk-morgon


I morse var jag och Kollegan och hälsade på Julie, Ola och deras lilla bebis som gått under namnet Gurkan men som nu fått det finfina riktiga namnet Judit Liv Moni Alonso Löfgren. Hon var så fin. Så där ny och gottdoftande som bara bebisar kan vara. Och med de där bebisljuden som är så gurgligt angenäma att man vill köra upp näsan i nacken och lukta. Det gjorde jag också. Ljuvliga Lillplutt!

Vi åt frukost och Igna hade varit där och bakat såna där blogg-kakor som jag inte kommer ihåg namnet på men som är pastellfärgade och puffiga. Dom var så goda att jag tog tre och nu mår jag lite illa. Det blev helt enkelt lite för mycket sötsaker för mig att hantera denna morgon.

En fin morgon var det iallfall. Och Julie hade enorma baloobas. Ojojoj säger jag bara.





Kommentarer
Postat av: Julie

Men å så mysigt det var att börja dagen med Kollegan och Lillbarbro. NU ska vi ta oss ur myskläderna och kanske ta en tur på stan med barnvagnen.



hohoho, jaa mjölkboobisarna går inte av för hackor. Sjukt att det kan gå från A-D(?) och tillbaka!



Judit hälsar! <3

2009-12-03 @ 12:54:21
URL: http://littlefox.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0