Hemma!




Efter tre grymt sköna veckor som dessutom känns som att de var minst 5 är det dags för allvaret igen. I morrn börjar jobbet. Men det känns ok. Nu är jag för första gången sambo också. Inflyttad i en nyss såld lägenhet på Alströmergatan där vi  just lite lagom nördigt nog fixat till skrivbordet med plats för två datorer. Allt blev mycket bra och jag känner att dessa 1,5 månader tills vi får flytta in i på Heleneborgsgatan kommer att vara mycket fina och trivsamma de med.

Å så jag har saknat min älskade dator! Internet! Musik! Allt har varit undanplockat och bort-stagat i flera veckor nu. Nu e det andra bullar vilket betyder att LillBarbro kommer igen.

Men nu e det gonatt.

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Sylvia

Äntligen!!

Och vad snygga ni är, wow!

2009-08-17 @ 08:49:18
Postat av: Lilla Räven

Välkomna hem! Vilket semesterpar! <3

2009-08-17 @ 12:33:11
URL: http://littlefox.devote.se
Postat av: Kollegan

Jaaaaaaaaaaa, äntligen tillbaka i stan!

Kan bara hålla med, ni är ett fantastiskt vackert par, så fina så:-)

2009-08-17 @ 21:41:25
Postat av: Anonym

Ja jisses vilka finingar! Välkomna hem, du är efterlängtad Babs

2009-08-17 @ 23:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0