Solglajjsnojja




Jag har problem när det kommer till solbrillisar. Tycker liksom i princip att samtliga modeller ser roliga ut på mig. Och inte hjälper det att jag får medhåll av LIllRäven som brukar stå bakom spegeln på HM och fnissa med mig medan jag går igenom butikens sortiment. Vet inte om det är pga gammal vana men det enda jag tycker funkar är stora 70tals-brillor. Men jag vill ju också kunna ha sobra pilotbrillor! Har testat 1000-tals modeller. Alltid med samma resultat, jag ser ut som han i Mupparna:



Nu har jag ändå hittat ett par som jag tror jag gillar. Men det är svårt. Jag kan inte längre avgöra om jag ser rolig eller ok ut. Visst jag är fortfarande lik Muppet Show-killen, men kan jag leva med det? Tiden får utvisa.

Kommentarer
Postat av: Sylvia

hahaha, dagens garv!!!

Hälsningar från Flugan



(men de var fina på dig tycker jag!)

2009-04-30 @ 11:20:31
Postat av: Julie

Jo men de var ju jättefina på dig! Nu får jag dåligt samvete för att jag garvat jämt. Tror egentligen att vi bara fått för oss att alla glajjer ser roliga ut på dig, och så blir det en grej så att man ser alla solbrillor som roliga på dig. Lite som att alla hattar/kepsar och övriga huvuddon som hamnar på mitt huvud får Igna att utbrista "PROGERIA!" och asgarva.

2009-05-01 @ 17:19:33
URL: http://littlefox.devote.se
Postat av: Sylvia

Ja det är fina på!

Det blir ju sådär som Julie säger...som att se mig i stubb.

2009-05-02 @ 08:55:40
Postat av: Emma

Du ÄR fin, jag skulle aldrig ha tänkt mupparna, men det var kul.

Bär dem med stolthet.



Jag hade glömt Progeria.. det är också mycket mycket kul att han har kommit på den likheten - och sjukt. ha ha .

2009-05-03 @ 13:01:53
Postat av: LillBarbro

Hahaha Progeria! Ja det är samma grej... Ha inte dåligt samvete, Lillräv. Jag har problem med glajjor, så e det bara. Fast jag tycker dessa e ok så känner jag mig inte bekväm i dom. Det är bara att jobba in dom. Tillslut har jag vant mig...

2009-05-04 @ 11:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0