Tjohooo Fredag!



Knegaren pustar ut. Mina planer för denna helg:

* Dra på AW med Kollegan efter jobbet idag.

* Dra till Ikea och inhandla den där Malm-sängen jag gaggat om ett tag. Bävar dock för detta. Lönehelg och innan jul. Kan inte vara kul på Ikea. Jag ska vara där vid öppning för bästa möjliga tillvaro. Vet att målet är rad 23, hylla 23.

* Gå på 30årsfest med Latino-tema hos Sylvia. Gick igenom garderoben nu i morse och hittade en outfit jag tror jag kommer undan med. Rött, volanger och flamencohöft.

* Gå på inflyttnings/adventsfest hos DramaQueen & gänget i deras mysiga lägenhet på Söder.

* Komma igång på allvar med en tavla som ska få pryda en vägg i en vacker villa i Huddinge.

Men jag startar nu på momangen med att besöka utförsäljning på DAY (Åsögatan 115) som StorBarbro tipsade om.



So long amigos!


Kommentarer
Postat av: Sylvia

Mmmm jag ser fram emot volanger! Jag kommer köra mer på svart spets och hårnät, om jag får det på plats.

Hoppas du får en trevlig helg i övrigt, med allt som du ska göra! Lycka till med ikeabesöket.

2008-11-28 @ 09:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0