Things can only get better




Jo så är det ju faktiskt. För att saker och ting skulle kännas bättre idag hände detta:

A ringde  och sa att jag var välkommen på middag - mmm

MellanBarbro sms:a och berättade att resan gått bra och att alla mådde toppen - (jag blir mer & mer lik mor min)

Jag ringde och pratade med plåtslagaren under å Styrelsens vägnar

Jag pratade med resten av Styrelsen och fick saker att hända

Fick ett fint boost-sms av Sylvia i morse - tack!


Ikväll blir det bio igen, någon ny film som heter The Wackness som ska innehålla mycket soul och hip hop från 90-talet. Kan det bli bättre? Efterfest sedan på Spyan med samma musik - ja lite bättre kan det alltså bli.

Så idag klagar jag inte!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0