Skön Lördag



Vaknade inatt av att A kom hem till mig och satte igång en snarksymfoni. Ändå värt det, bara att ta fram öronproppar. Klockan nio på morgonen kom StorBarbro hit för att låna lite kläder. A tvingade också upp sig själv och vi tre drack kaffe och åt frukost. Efter det kom MellanBarbro med sin lille son. Han och jag skulle hänga hela dagen.

Vi var lite trötta och försökte få Systerbarnet att gå med på dvd-mys i sängen. Det gick bra. Det tog en sekund sen ville han gärna ligga sked med A. Sedan blev det bio och Mc Donald´s. Typiska påhitt när man är barnvaktande moster. Mc Donald´s var hell. Har aldrig sett på maken. Sopsorteringen var bara ett stort berg av fulla brickor. Och människor över allt. Usch. Försökte med att Burger King låg precis bredvid bion men det gick inte för sig.

En halvtimme in i filmen började Systersonen skruva på sig och ville gå. Han tyckte filmen var för lång.

"Men om vi går nu kanske du ångrar dig efteråt"
försökte jag.

Det köpte Systersonen. Men stackaren somnade på min axel istället. Jag blev en sån där typ som inte tycker man kan gå nu när man har betalat. Jag nickade också till någon gång ska erkännas.

Men ikväll ska jag möta Banana och Linda och ta en öl på Grill. Det ska spelas svängig musik. Tjolahopp!


Kommentarer
Postat av: Julie

haha vad sött att han ville ligga sked med A... <3

2008-11-08 @ 21:20:41
URL: http://littlefox.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0