80!



I lördags var jag och A bjudna på 80-talsfest hos Caroliosos. Vi hade ingen outfit klar till A så på eftermiddagen drog vi till Stadsmissionen för att pröva lyckan. Vi hittade den perfekta dressen. Liksom lite casual. Vi tänkte att det var ungefär de kläder man skulle haft på A:s företag under 80-talet. Och när man sedan ska på fest så adderas bara cowboyslipsen för att få det lite mer "dressat". En 80-tals musche på det och looken var fulländad. Jag kunde inte sluta skratta. Själv var jag 80-talstjejen som bara väntade på ett tillfälle att få klä upp sig, så bästa blåsan åkte på. Presenten till värdparet blev den klassiska gurkkaktusen.



Den söta värdinnan Caroliosos var inspirerad av Mandy Smith



Under festen skulle bästa outfit röstas fram. Efter oavgjord röstning fick vinnarna framröstas i dansduell.



Både jag och A gjorde vårt bästa och lät svetten spruta på dansgolvet. A:s motståndare gick plötsligt ner i en djärv split. Något som skulle visa sig bli hans fall. Höften blev aldrig riktigt sig själv efter tilltaget och A kunde gå ur tävlingen som vinnare. Så kunde även jag efter att ha gett mig fullständigt hän i "Dansa i Neon".



Vi vann finfina priser. Jag ett Spa-kit och A en Latte termos On the Go!



I segersötma kunde vi sedan lämna festen. Malligare vinnare får man leta efter.
Tack Alex och Carola för en superrolig afton!














Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha kul att ni kom pussar

2008-11-24 @ 12:21:41
Postat av: LillBarbro

Men det e ju vi som ska tacka! hade superkul och var väldigt glad att få spöka ut mig i 80tals-raffs.

2008-11-24 @ 12:49:46
Postat av: Julie

Sjukt att A passar så sjukt bra i 80-talsmusche!!!! TA INTE BORT!

2008-11-24 @ 20:07:32
URL: http://littlefox.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0