Mina Vänner

 

 

Om man vill få sig ett gott skratt är ett sätt att leta upp de gamla Mina Vänner-böckerna som man hade som barn. I mina finns många fina skatter:

 

Jennys älsklingsslåt: "Den dagen när Karin skulle dö", Min egen är "Bealy Jaen"


Det värsta Niclas vet är "Kejer", medans Peter hatar "Att tvätta händerna". Gerts värsta är att "virka" och Patriks är "Löjliga personer"


Jenny L gillar bäst "Djur, saker och att hola på med hår", Lina nöjer sig med "Mandariner"


Susanne avskyr mest "Potatis", Helen J säger "När Henrik lugas"


Erika vill bli "Sucolåg" och är intresserad av idrottsgrenen "Iny Bandy"


Helen W har på övrigt att tillägga skrivit "Jag är alargisk"


Men det bästa av allt är Angela som på Det värsta jag vet har fyllt i "Att äta bajs"

 

 


 

 

 


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hahahahahahahahahaha!!!!

2008-11-12 @ 14:08:26
URL: http://kerstinrosalia.blogspot.com/
Postat av: Sylvia

Angela har fattat grejen.

2008-11-13 @ 00:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0