Kommentarer



Min blogg.

Idag är den 8 dagar gammal. Och på bloggen finns ett diagram som visar antal sidvisningar per dag samt antal unika läsare per dag. Diagrammet dansar upp och ner. Dalar och kullar. Men de senaste tre dagarna har jag haft tio stycken unika läsare/dag. Jag är nyfiken på vilka! Jag kan gissa 4 av dom. Varav en nedrigt nog är jag själv... Och de andra tre de som skriver kommentarer då och då.

Men ni andra... jag har mina aningar. Nu har jag ett vädjande till er - kommentera meeeeera! Jag törstar efter era ord. Och så ett tack att ni återkommer till LillBarbro - hon är mycket glad för det.

Puss!




Kommentarer
Postat av: Kerstin

Jag är en...

2008-11-14 @ 08:20:06
URL: http://kerstinrosalia.blogspot.com/
Postat av: Ana

o jag är en

2008-11-14 @ 11:20:32
Postat av: Anonym

o storbarbro måste erkänna

2008-11-18 @ 21:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0