Hos MellanBarbro





Damen i grönt är den minsta Barbro jag känner. Det andra är hennes lilla kusin.
Båda är mina systerdöttrar. Jag kallar dom MiniBarbrosarna.


Fick skjuts av Annemonen hem från MellanBarbro och har just kommit hem. A tycker att jag ska komma till East men jag pallar inte riktigt. Har gått i samma musgrå sparkdräkt i två dagar nu. Det har blivit knän på den. Över den har jag en gubbkofta som också sjunger på sista versen innan tvättkorgen blir dess öde. Lägg där till en uppblåst svullarmage som ikväll fått sushi, chips, toblerone, äppelpaj, glass och rött vin och ni har svaret på varför Stureplan icke benådas med min närvaro inatt.

Jag körde istället en fuling då Lillräven på sms just skrev "Vad gör du?"

"Kom och sov över på macka och te"
försökte jag.

"Kanske, vi får se" blev Lillrävens diplomatiska svar men jag gissar att hon uteblir.

Visade sig vara svårt att lura hem nån till min förort inatt. Så jag får nog ta och kasta in handduken nu. Det är ju ändå en dag i morgon också...

Gonatt på er





Kommentarer
Postat av: Julie

hahahaha jaaa, det var en trött räv som försökte sig på att vara lite ungdomlig vid midnatt... men sen kände jag inte att jag höll hela vägen. Lät otroligt mysigt though! Men som en vän till mig brukar säga... det är så skönt att vakna hemma på morgonen! PUSS älsklingen!

2008-11-22 @ 01:08:26
URL: http://littlefox.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0