Fredagskväll



Min syster, MellanBarbro, har kommit hem från Florida och ikväll åker jag til hennes myshus och pyser med StorBarbro och Annemonen. Ska bli härligt. Finns egentligen inget bättre att göra efter en jobbarvecka. Hos MellanBarbro blir man superompysslad. Man får bara sjunka ner i veloursoffan framför jätte-tvn och varva ner. Vill man hjälpa till får man slåss för sin sak. MellanBarbro är expert på att få en att känna att det verkligen inte finns något man kan göra för att hjälpa henne. Och det kan ju vara så väldigt väldigt skönt att inte göra något.

I morgon stundar 80-tals festen. Ska bli mycket roligt. Köpte idag riktigt ugly lösnaglar och jag har lånat den bästa 80-talsskruden jag känner till av min vän DramaQueen. På dagen i morrn ska vi hitta en outfit till A. Jag har en idé om att han skulle kunna klä sig som George Michael i sin gamla video Monkey. Har inte fått någon respons på mitt förslag så vi får väl se hur det slutar...

Ha nu en riktigt fin fredagskväll och helg på er mina fina!



- Why do i have share my baby with a monkey aaaiiaaaiiaaa lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0