Drömklänningen



När jag Och LittleFox var på stan härom dagen blev vi båda inte måttligt utan gräsligt förtjusta i en liten historia från Acne som såg ut som en bakelse i cremefärgad siden. Men 4500 kronor! Bah. Det e på tok för mycket. Speciellt som materialet visade sig vara till hälfteni svettig polyester. Sedan slog det mig. Acne har hämtat inspiration. Från mig! Jag har sytt en liknande historia en gång i tiden... visst, några år på nacken nu och inte med en proffssömmerskas perfekta stygn. Och visserligen i mjukistyg. Men ändå! Tror minsann den kostade mig 4350 kronor mindre... Det man inte har i plånboken får man ha i symaskinen.





Acnes variant..... ...och så min som man bara får en
förnimmelse av - men ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0