DAY by Marlene Birger



Måste tipsa om DAY utförsäljningen jag besökte. Fanns mycket fina kläder, både herr och dam. Och sen fanns inredning där jag fastnade en lång stund, för att sedan skippa allt. Där fanns fina plyschkuddar i lavendel (Sylvia...?), härliga överkast och porslin för ett spottstyvel. Maffiga julgranskulor för en billig penning ångrar jag lite att jag inte slog till på. Men jag gick därifrån med ett par gubbyxor i ull.

Skynda dit, det är bara öppet till klockan 14:00. Åsögatan 115, in på en bakgård, håll till vänster, upp 6 våningar, Voilà!





Kommentarer
Postat av: Sylvia

Hmm. Såhär med facit i hand skulle jag ha skippat luciaövningen på jobbet på lunchen.

2008-11-28 @ 16:41:11
Postat av: Julie

hm.... trist att ha läst det här NU men men, hade inte gått ändå...

2008-11-28 @ 22:51:24
URL: http://littlefox.devote.se
Postat av: marie

KUL! Att du hittade nåt på Day. Hade tänkt gå igen på fredagmorgonen innan jobbet, men vaknade för sent...

Hann inte se på torsdagen att det fanns julgranskulor som jag kan tänka mig inte va så fula..

Va på ny utförsälj idag, Lexington, men kom absolut sist av alla, så inte så kul.

Hoppas vi ses snart!

P&K

2008-11-30 @ 21:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0