Poff!!!

Ojoj inatt har jag nog inte sovit någonting. Huvudet känns som en sprängdeg. Tur säger jag bara, att det är fredag. Nu ska här sovas ut. Funderar på att åka hem direkt efter jobbet idag och inte lyfta ett finger. Somna framför tv:n. Sova 10 timmar. Vore sjukt underbart och hopplöst välbehövt.

Har denna morgon tragglat med rörmokare och bergvärmeläggare och en massa annat löst folk för att få ordning på värmen i vårat hus. Styrelseledarmot som jag är. Verkar vara svårare än jag anat att få det att fungera. Tröttsamt! Känner mig som en fastighetsskötare. Det e nå tjall med värmen, liksom.

Övrigt att tillägga: Under natten har min BarbroBlogg börjat blomma. Från att ha haft en ganska lugn och harmonisk framtoning har den nu dragit på sig en betydligt mer skrikig kostym. Håll till godo. Får se hur länge det varar.



Kommentarer
Postat av: Julie

Ojdå, sov du ingenting? :( Jobbo!! Jag somnade nästan kl 4, men sen sov jag gott till 10 iaf. Färgerna på länkarna är ändrade, tog bara färger från bakgrunden... om du föredrar några andra så är det bara att säga till och skicka färgprover (i form av bilder som inte fuckar upp min dator! ;D ) Iaf, ändrade även typsnittet på rubrikerna, men vill du ändra det så säg till...

2008-12-05 @ 10:23:54
URL: http://littlefox.devote.se
Postat av: Sylvia

Å jag känner doften! pastaklistermärket luktar inte så gott...inte i min hjäna i alla fall... men muffinsen! mums! å underbara barndomsminnen. vad gjorde man utan dem?

2008-12-05 @ 22:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0