Jullåtar


Såg att det kommit en ny "Absolute Christmas". Man gör reklam för den i bästa sändningstid i tv. Men jag kan inte förstå att det går att sälja en till Absolute Christmas-utgåva. Jag menar, hur många jullåtar finns att ta av? Låten de valt att spela i reklamen är den där  So this is Christmas and what have you done, ni vet. Inget nytt direkt. Har inte Absolute Christmas kommit ut sedan typ 1990? Vill man ha ytterigare en? Och dessutom i en tid då cd-skicor inte har det lätt. Jag undrar Vilka köper?

Själv kör jag som vanligt stenhårt på Mariah Careys julskiva från 1994.


Kommentarer
Postat av: Sylvia

14 år låter ju inte så mycket, men om man tänker hur man skulle tänkt tex -91 om en julskiva från -77...då hajar man att vi kommit till åren. julmys! Härligt!

2008-12-11 @ 12:35:22
Postat av: Sylvia

Förresten, det kanske är färginställningarna på min skärm, men Mariah påminner verkligen om den där orangea ludna masken med genomskinligt snöre som man drog mellan fingrarna.

2008-12-11 @ 12:37:15
Postat av: sedir

If I may, so finns årets julskiva på Preemmackarna. Nu har jag inte låtlistan i huvudet, men vi snackar Sinatra, Elvis och Bing Crosby liksom. Helt underbar är den. Och helt gratis för den delen med!!!

2008-12-11 @ 13:31:59
URL: http://www.sedir.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0