Artzy Fartzy



Det är vad jag försökt att vara idag. Håller på med en skiss som senare ska bli en tavla. Det är det här förarbetet som tar tid för mig. Så sällan som jag ritar nuför tiden så det flyter liksom inte på som förr. Måste ibland sitta i många många timmar innan jag får till skissen som jag har ganska så klar för mig inne i huvudet. Tänker mig hårsvall, färger, undulater, blommor och lite glitter. Låter det förfärligt? I mitt huvud blir det bra. Ska visa resultatet här när jag är framme där. Men dit är det än så länge långt.

Ska hålla på i en timme till sedan ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag klä mig riktigt ärtigt. A ska ta mig till en restaurang och jag får inte veta vilken. Suck vilken lyx!

So long!





Kommentarer
Postat av: Sylvia

Å! Ljuvligt!

2008-12-06 @ 17:16:28
Postat av: Kollegan

Men du Barbro nu har du hållit oss på sträckbänken länge tycker jag. Va va de för överraskningsmys pojken din hade kokat ihop?

2008-12-07 @ 20:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0