Skönt med helg...


..Tycker jag idag. Den här veckan har jag varit så hemskans trött. Kanske beror det på att min hosta aldrig ger sig och är som värst på natten och kvällen. Jag sover så gudomligt gott på morgonen och vill inte gå upp. Och i morgon kan man ju få ligga kvar nästan hur länge som helst. Ska bli så skönt.

Jag började året med att köpa det där årskortet på BikramYoga och jag är väldigt peppad. Tyvärr hann jag bara gå tre gånger innan förkylningen kom, vilket får mig att önska att jag väntat att köpa kortet tills nu. Ett år har jag ju ändå på mig så jag behöver ju inte känna mig så stressad över yogan. Men jag har kommit till stadiet när jag längtar efter ett pass! (Dock är det fortfarande skitjobbigt stundtals i själva studion) Jag gick härom dagen då jag trodde jag var frisk men det visade sig att det inte var läge än. I varje savasana (då man ligger utan att röra en fena) höll jag på att somna och flera övningar var alldeles för jobbiga att delta i. Nedrans hosta!

Igår blev jag så glad när jag kom hem från jobbet med det där trötta humöret. A hade köpt fina tulpaner. Den lyckan! Fina, fina A, glad att jag har dig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0