Steget innan Buffalo´s


Vi diskuterade detta härom dagen. Huruvida Buffalo´s kommer tillbaka eller inte. Min gissning är att de allra värsta kickers-aktiga modellerna uteblir medan de med lite slätare hög sula kan dyka upp på marknaden igen.

Idag fick vi in denna sko från Shoe Biz. Jag skulle vilja kalla det ett steg i rätt riktning på väg mot Buffalo´s. På gott och ont. Iallafall är denna lite snyggt enkel i sitt matta skinn och lite lagom höga platåsula. Jag spår att den blir en storsäljare här under våren. Men vi får se om kunderna är redo...



Och som en påminnelse, här har vi en gammal hederlig Buffalo, dock den nästan högsta platån:



Tro mig, innan vi vet ordet av så är dom tillbaka!
Tror dock jag låter mina bli kvar som ett minne i vindsförrådet... skulle dock kunna tänka mig den uppdaterade versionen jag packade upp här idag.


Kommentarer
Postat av: Julie

JA! vi pratade om det häromdagen när vi var på weekdays, de har oxå en liknande. och den buffalon på bilden där är ju samma som jag sportade, fast lite högre.

2010-03-16 @ 19:54:18
URL: http://littlefoxdiary.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0