I löv FedEx!


I början på veckan beställde jag och Karin Iphone-fodral från USA. De skickas med FedEx till oss. Och oj så skoj jag tycker det är att följa deras resa på FedEx "tracking"-sida. Se här:




*I onsdags hämtades de upp i Irvine, Californien

*För att landa i Memphis Tenesee på torsdagen

*Samma dag mellanlandar dom i Paris

*Och i morse packades dom upp på Arlanda

*Klockan 10.36 i morse hämtas de upp för utskickning

Nu väntar vi spänt här på att FedEx-budet ska kila in med våra globe trotters till mobilskal i butiken.

Jag är imponerad och nördigt fängslad av att följa skalens resa genom världen.

Och nu i denna stund, 13:03, så kom budet in! I sin lilla Fedex-keps. Är jag i USA? Jag blir nästan rörd.



*Och kl 13:06 får jag ett mail som säger att paketet är mottaget med underskrift.

Hejja FedEx! Jag är imponerad! Nu väntar jag på att Karin ska komma till jobbet så vi kan öppna... julafton för en nörd som jag!




Kommentarer
Postat av: syl

när får man se skalet? dags att öppna paketet!

2011-02-21 @ 17:45:37
Postat av: Lil B

Haha, det blir ju en utmaning då telefonen, kameran, liksom ligger i själva caset. JAg ska se vad jag kan göra. :D

2011-02-21 @ 18:49:16
Postat av: Marie Widlert

Haha! Vad roligt!

2011-02-21 @ 22:11:38
Postat av: sylla

haha, vad seg jag är.

men alltså, innan skalet kom var ju telefon och skal separerade...tänkte att bilden på paketet kunde följas av en bild på det öppnade paketet, innan skalet kom på så att säga... %-)

2011-02-22 @ 10:49:32
Postat av: Lil B

Nej du e inte seg. Det e jag som e seg. Klart det går att visa fodralet men det ser liskom så tråkigt ut utan sitt innehåll. Och sedan är det inte ett så festligt fodral utan mer av redig variant. I läder med ormskinnsmönster. Nu förstår jag att jag väcker viss nyfikenhet så jag återkommer i ärendet. :D

2011-02-22 @ 12:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0