Non Stop Vårshopp


Jag kan inte låta bli. Jag faller föga. Jag handlar plagg. Nagellack. Nya underkläder. Duschdraperier. Skor. Ja t.o.m träningsshorts. Och jag skyller allt på våren. Vill ha färger och skira tyger. Mitt senaste köp är en klänning från Indiska från kollektionen som Jade Jagger just designat. Det roliga är att nästan varje plagg jag kollar på tänker jag mig att jag i sommar ska svassa runt i Italien i. Men det handlar om tio dagar. Hur mycket svassande kommer det bli egentligen? I vilket fall, den här bohemiska stilen är jag lite svag för i vårtider för jag vet inte vilket år i ordningen. Den här blev det:



Dessutom tycker jag att Jade är ganska tuff. Här ser du mer av hennes kollektion.


Kommentarer
Postat av: Marie

Va just på Indiskas hemsida för att kolla in denna sååå fina klänning (som jag sett på reklampelare) och hoppades att de hade webshop. Men icke. Så gick jag vidare till din blogg - och där är den igen! Och du kom över en! Kan bara gratulera. Du kommer va så fin där i Toscana! :-)

2010-05-16 @ 01:01:50
URL: http://barbrostockholm.blogspot.com
Postat av: Lill B

Du jag tror dom finns kvar i ringen om du också vill ha. Om du vill kan jag köpa en till dig. Den e himla fin, genomskinlig dock, så man får köra dubbla lager under kjolen :)

2010-05-16 @ 10:35:17
Postat av: Anonym

ett fint armband från kollektionen jade jagger for indiska säljes, det är felköp av mig, men fint för dig :) http://minafinabloppis.blogspot.com/

2010-05-16 @ 13:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0