Mitt i musli-stan!

Nu har vi (snyft) flyttat ut från Kollegan och hennes son. Det var faktiskt lite svårt. Vi har haft det så attans trevligt allihop dessa två veckor och jag tror faktiskt att vi alla kände en liten stänkare av nostalgisk sorg när vi igår tog picket och packet och drog vidare.

Numer bor vi förnämligt vid Skanstull och ska så göra en månad.
Jag är ensam hemma och gör mig hemmastadd. Lajjar med kameran förstås...




Och så har jag lagat mat. Blev en bacon och ris-historia med stekt ägg och babyspenat. Och så en oläst Elle. Mums.



Med duschturban, haremsbyxor och vetebälte sitter jag nu på havregatan och myser, just så som man ska göra när man är ensam hemma. Känner att det kommer bli lätt att bo här en månad. Här är ju fint som snus!





Kommentarer
Postat av: Sylla

hehe, vetebältet var ju en lämplig attiralj...

var duschturbanen korn-blå månne...?

2010-05-05 @ 16:14:25
Postat av: Julie

Tjusigt det ser ut!

2010-05-05 @ 23:59:03
URL: http://littlefoxdiary.tumblr.com
Postat av: LillBabbsan

Vetebältet blev jag pålurad när jag var på ryggmassage för et tag sedan. Men den är skön faktiskt. 2 minuter i micron och sedan spänner man på sig den med kardborrband. Antingen runt nacken, i svanken eller runt skuldror. Alla mina ömma punkter!Men det här med blå turban hänger jag inte med på...?



Ja Julie, här är skitmysigt. Soligt och mysigt och 5 minuter till jobbet. Fint!

2010-05-06 @ 09:55:08
Postat av: Sylla

jo jag drog en torris; havre, vete --> korn....

2010-05-07 @ 20:07:28
Postat av: LillBabbsan

Hahahaha.... såklart! Fick inte ihop det men nu ser det ju så självklart ut.

2010-05-10 @ 08:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0