Frukost på finaste kondiset




I morse skulle vi möta hantverkare och var lite tidiga så vi gick ner till kondotoriet som öppnade för ett tag sedan på vår gata. Jag har aldrig varit där tidigare men har suktat länge på ett besök för stället ser liksom så inbjudande prydligt och frestande ut redan utifrån.



Såna här minimakarones ska jag också göra nästa gång.



En riktig skryt-tårta

Inga sådana här bakverk blev det men små goda frukostmackor med starkt, gott kaffe satt väldigt fint det med.


Kommentarer
Postat av: Sylla

Å vad fint det ser ut! Det kan jag sakna litegrand ute hos oss; ett sjysst kondis på gångavstånd där man kan ta en söndagsfrulle...

Tårtan gör mig sugen att hålla bröllop igen, härlig!!

2010-05-05 @ 16:10:33
Postat av: Julie

Det ser ut som en riktig Niotillfemtårta! :D

2010-05-06 @ 00:01:24
URL: http://littlefoxdiary.tumblr.com
Postat av: LillBabbsan

Ja det är trevligt med ett sånt att gå till, men varje gång jag kommer på att vi kan gå till detta ställe så är det söndag och då är det stängt. Hoppas ni får ett kondis hos er så småning om. :)



Hela stället är ganska mycket nio till fem - sockersött!

2010-05-06 @ 09:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0