Fredagskväll...


och jag har...



...smygspanat hur det ser ut i vårt kök nuförtiden. Så här ser det ut! Saker och ting börjar ta form. I hålet ska diskmaskinen in. D-I-S-K-M-A-S-K-I-N ! ! ! Underbart, ljuvligt - himmelriket, tror jag. Och Kusinen: Som du ser så blev det inte en större diskbänk än så här så det blir till att olja järnet. Vi kör med hårdvaxolja som enligt dom som vet tydligen ska vara bättre än att olja in på vanligt vis. Hoppas dom har rätt. Men jag diggar den tjocka träskivan och den värme som den för med sig. Det här är spännande...



Sedan åkte jag och en carbonara från Därmed Pasta hem till havregatan och kollade på Brustna Omfamningar. Bra, men inte min favorit-Almodóvar. Fast miljöerna och dialogerna är alltid njutbara och en och en annan tår fälldes förstås. Och Penelope är fängslande.

Nu ska jag gå och knoppa och sedan vakna till det bästa - lördagmorgon!


Kommentarer
Postat av: Sylla

haha, skönt att du känner mig :D

min första tanke var just "aha, de körde infälld ho!"...men min andra tanke var vad fint det ser ut! Vitt och trä är väldigt fint tillsammans. Kul att det går så fort framåt!

Vad ska ni ha för knoppar/handtag?

2010-05-17 @ 15:52:46
Postat av: LillBarbro

Handtagen blir samma som i mitt förra kök plus de i samma stil som har mer som en krok till handtag, vet du? Banana, ni har ju precis samma, men det FINNS ju inga andra lika fina! :S

2010-05-17 @ 17:11:56
Postat av: Sylla

Fint!!

2010-05-18 @ 09:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0