Dalarna tur och retur


Nu är vi hemma igen. Det blev en väldigt kort liten blixtvisit denna gång.



A övningskörde. Lång karl plus liten bil.



Det blev ett par såna här istället för bekvämdojjan. Jag är nog inte riktigt där än. Men de här blir jag glad av!



Så här vackert var det när vi kom upp. Men vi hann bara vara där en timme innan det började ösregna.



Så vi fick grilla på farstubron (eller heter det förstubro?) precis som sist Hummer - jo man tackar - jag börjar gilla havets läckerheter nu!

Näär det var ösregn även när vi vaknade i morse bestämde vi oss att dra hem. Kom på att vi kunde måla köksväggen innan byggarna började på måndag igen. A körde hela vägen! Väl hemma hitta vi en väldigt glad thailändare i vår lägenhet som höll på att foga som bäst. Inte läge att börja måla. Men väldigt fint ser det ut för nu är både väggarna i badrum och kök kaklade. I morrn kommer marrakechgolvet på plats. Som jag längtat!


Kommentarer
Postat av: Sylla

Mmm, vad gott!! Vilken otur ni har med vädret. Vad kul det ska bli att se renoveringsresultatet! Helt galet att det snart är klart.

2010-05-24 @ 10:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0