Ni kan sluta leta


Dom är återfunna.

1. Mina nycklar!

Nån vänlig själ gick med dom till Polisen. Tack snälla någon!



Men när jag fick tillbaka dem såg jag att nyckelringen utlovar mer än vad jag själv visste...



Hittelön! Det här visste jag inget om. Vem sköter det? Knappast Polisen eller Notar (från vilka jag fått nyckelringen) va? Och jag vet inte vem som hittade nycklarna. Snuvad på konfekten, denne någon, kan man säga.

2. Overallen!



Och oj jag gillar den. Men nackdelen när man nätshoppar är ju det här med provningen. Överdelen är lite kort så jag har problem att huka och sitta i overallen. Men i en sån här ska man väl antagligen bara svassa runt.




Kommentarer
Postat av: Julie

Sköööönt med nycklarna!

Oskööönt med cameltoe?! Svårt med overaller, antingen blir de blöjiga eller för tajta där solen aldrig skiner.

2010-03-12 @ 10:46:27
URL: http://littlefoxdiary.tumblr.com
Postat av: Emma

det känns som att jag varit med ngn kväll då du hade den stiliga overallen som du lånat eller fått av Stor Babs och som du endast kunde svassa och DANSA i - det räcker ju långt. Snyggo

2010-03-18 @ 21:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0