Ett rultigt vårtecken

Uppe med tuppen är jag. En ny förkylning som skaver i halsen och 1000 tankar i huvudet väckte mig i morse innan A:s klocka ringde. Börjar ju dra ihop sig till renovering inom kort och då måste alla tankar i huvudet omvandlas till verklighet, dvs vi måste börja beställa grejer och bestämma oss för vad vi ska ha i vårat nya kök och badrum. Allt från blandare till fog... Kul!

Såg ett vårtecken igår morse. Gårdskatten Majs var ute igen efter den långa vintern. Han skuttade glatt fram trots sina extrakilon. Han verkar ha lagt på sig lite under sin inomhustid. Men han är fin ändå.



Kommentarer
Postat av: Kollegan

Vet att du sagt att Majs är tjock.

Men Majs är ju verkligen TJOCK:-)

Att killen kommer att få skavis på magen i vår är en sak som är säker, stackars!

2010-03-31 @ 09:36:42
Postat av: Sylla

Haha, ja vilken bjässe!!! Men jag känner mig precis likadan nu när jag kryper fram ur idet efter vinterns svull...det som göms i snö liksom..

2010-03-31 @ 09:49:45
Postat av: LillBabbsan

Jamen lilla Majs, han VAR inte så här stor i höstas! Vintern har satt sina spår på lilla stackaren. Men han var så glad igår när han var ute, sprang, och spanade. Han var till och med på väg up i ett träd men där insåg han i sista stund sina begränsningar. Emlig och väldigt söt, Majs.

2010-03-31 @ 10:11:01
Postat av: Julie

Är det en HAN då?! Kanske kommer lite bebisar snart?! :D

2010-04-01 @ 19:11:44
URL: http://littlefoxdiary.tumblr.com
Postat av: LillBabbsan

Ja möjligheten finns, det KAN vara en tjej... kanske kan vi få minimajs här i vår lya?

2010-04-02 @ 01:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0