Präkto!

Oj - jag gillar att laga mat i vårt kök. Vi får plats båda två med bunkar och slevar och köksmaskiner utan att krocka nämnvärt. Igår var våra föräldrar på besök och middag hos oss. Vi spenderade dagen i köket. Jag bakade sockerkaka (till en jorgbubbstårta som mitt huvud just nu är fixarad vid - mums!) och även två uppsättningar bröd som blev väldans smaskens. (Älskar även vår fina kitchen aid)

A lagade en potatissallad med kapris, sparris och dijon samt kalventricot - mums även det!

Det bästa med att laga mat till stor middag är att inte längre diskgrejen hänger över en efteråt (jag VET jag TJATAR men det är ett MIRAKEL det där som kallas diskmaskin) Vi (aller iallafall jag) står ju där och pular med disken med ett nöjt leende. Nu vill jag vra hemma och baka kaka hela tiden. Hur ska detta sluta?


Kommentarer
Postat av: Marie

Tycker inte det ska sluta! Bara fortsätta :-) Låter ljuvligt. Grattis till ert nya fina kök! <3

2010-06-21 @ 20:30:01
URL: http://barbrostockholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0