Hasbeens!


Jag köpte mig ett par Hasbeens träskor för två somrar sedan som jag älskat och använt flitigt och som nu är uttjänade. Under dessa år har Hasbeens stigit ordentligt i pris (kanske har nåt att göra med tillverkning i Italien istället för Dalarna och ökad populäritet) Så jag blev ordentligt glad när jag fick nys om en pågående utförsäljning!

Var där i morse tillsammans med hysteriskt många flickor som snällt stod i en kanske 30 meter lång kö. Och som stressades av att se tjej efter tjej komma ut med proppfulla kassar med träskor! Skulle det bli nåt över till oss över huvudtaget? Men se det blev det. Jag norpade åt mig dessa två till mer en halva priset. Så ett tips är att kvista förbi Klara östra kyrkogata 8 (mitt emot Åhlens City typ) tors-fre 10-11 juni mellan kl 8-19   OBS! endast kontanter!


Dessa fast i en lite mer senapsfärgad variant



Och så dom här godingarna. Och båda har jag suktat efter men tyckt är alldeles för dyra. Lycka!



Kommentarer
Postat av: Marie

Nr 2 köpte jag oxå! Tur att vi har olika storlek så vi håller skillnad... Letade efter dina nr 1, men de var slut när jag kom tillbaka :-(

Men lite lycklig blev ju!

2010-06-10 @ 23:04:56
URL: http://barbrostockholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0