Frysbox!



Ojojoj vad det har snöat! Och ojojoj nu är det väldigt väldigt vackert ute igen. Långholmsgatan är täckt med packad vit snö. Som ett längdskidspår ser det ut. Överallt står människor och gräver ut sina bilar som är fullständigt insöade. Men idag kan jag inte låta bli att se det vackra i det. Glittrig pudersnö i hela stan. Skinande sol på det. Vilket väder!

Vi har idag brunchat med Ana, Tom, Emma, Marcus, Saga och taxen Sören på Cinnamon. Det bästa med Cinnamon är deras goda hembakta fikabröd till humana priser. (Tror en stor kanelbulle kostar 12:-, det är banne mig sällsynt billigt i Stockholm) Det sämsta med Cinnamon är dörren som öppnas och stängs och drar in den -12-gradiga kylan i ett. Men åh så trevligt det var att träffa alla!

Ikväll ska vi åka på kryssning med Birka Paradise. Ska bli väldigt skoj eftersom det är med Både MellanBarbros familj, StorBarbros familj och en massa andra kompisar. Jag ska unna mig en spa-behandling. Men frågan är: Vulcanic Heat Pack som rensar bort slagg och gifter och ger lyster och vitalitet eller en Pedikyrbehandling med fotbad, formning av naglar och nagelband samt borttagning av förhårdnader, lackning eller fotmassage.. Babyhy eller babyfötter?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0