En sån karl


Det har legat en magisk aura runt A under vår vistelse på Birka Paradise. Det var Joa som först lade märke till det. Och det var bara att konstatera - A var magnetisk. Tonåringar tisslade, damer och herrar drogs åt hans håll. Jag kände mig som Idol-Eriks flickvän på scenen när han sjöng vinnarlåten - oönskad!

Vid hissen på båten blev vi stoppade av en glad karl. "Du" sa han och pekade på A "du är den skönaste snubben ombord, wow... det liksom bara, wow... du och jag i bollhavet i morrn!" Vi andra häpnades. Killen var som hypnotiserad och gick nog faktiskt baklänges därifrån.

När vi gått av båten gick vi en liten promenad på Söder via serietidningsbutiken på St Paulsgatan. "Behöver du hjälp?" frågade killen i kassan mig. "Nej jag är sällskap till karln där" sa jag och pekade på A. "Jaså, ja där har du någon att hålla i mot när det blåser. Han ser stor och stark ut. Skulle man skjuta kulor på honom skulle de bara studsa iväg" (kom från en kille som förmodligen läser mycket serier)

Tji-tji-tjing Jackpot säger jag bara - Jag har en superhjälte vid min sida!


Kommentarer
Postat av: Sylla

Haha, så härligt!! Du o jag i bollhavet, då är man riktigt seriös, roligaste kommentaren på länge. Vilken tur att du är superkvinnan så ni matchar fint!

2010-02-26 @ 08:36:50
Postat av: LillBarbro

Ja han var fantastiskt kul den där killen. Han bjöd in till att kolla när han var med i karaoketävlingen på båten dagen därpå med. "Vi e ett gäng som kör lite, på kul" Haha festlig.

2010-02-26 @ 13:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0