Z W E E D


Efter påtryckningar från alla möjliga håll kan jag äntligen presentera... vår nya tv-möbel!



Byrån från Zweed som vi väntat på i några veckor är på plats och oj vad fin den är! Den större modulen i mitten är skräddarsydd för vår förstärkare och cd spelare och har fått en fiffig medie-lucka speciellt utformad för att passa våra önskningar. Resten av möbeln sväljer allt det där som har legat lite varstans: magasin, cd-skivor och fotoalbum.

Roligt att ha en så fin möbel som vi själva fått vara med och bestämma utförande på, med goda råd från Håkan som har Zweed, på vägen. Bästa julklappen är redan på plats!

Z W E E D

Kommentarer
Postat av: Marie

Oj, vad fin den blev!! Längtar att få se den live! <3

2010-12-07 @ 22:47:14
URL: http://barbrostockholm.blogspot.com
Postat av: Kusinen

Verkligen superfin!! Och den bästa kulören!!!

jag vill också se den live :-)

2010-12-08 @ 10:41:15
Postat av: Anonym

så fin! det ser ut som miniatyrmöbler på bilden, som ett dockskåp, eller är det i mitt huvud? Väldigt fin bild alltså.

2010-12-09 @ 20:36:34
Postat av: LillB

Vem var det som skrev?!!! Vem VAR DET SOM SKREV?!!!

Haha,,, nej men miniatyrkänslan beror på min foto-app. vet ej om det e för att den suddar i kanterna eller om det är nåt annat. men gillar den gör jag-

2010-12-10 @ 13:08:45
Postat av: Anonym

Jag, Bauta skrev. Jag vet ju att allt är på riktigt såklart..

2010-12-12 @ 23:00:42
Postat av: Linda

Hej!



Den är så fin! Ska kolla på en här i veckan. Hur ser er speciallösning ut? Det ser ut som om vi ska ha den till samma sak... Hur lång var leveranstiden när ni beställde?



Mvh,

Linda

2011-01-10 @ 22:38:49
Postat av: LillBarbro

Hej Linda!



Vad roligt!



Speciallösningen var för förstärkare/dvd som fick en medialucka som är "inskjutbar" istället för en vanlig dörr liksom. Så dörren ej behöver stå öppen när man använder dvd-spelare tex. Det roliga är ju också att man får så mycket råd och hjälp av Håkan. Om man berättar lite om vad man tänkt ha den till så kommer han med förslag på det. Och så finns det miljoner färger att välja på och det kan få en bli stående med färgkartor i timmar... men det är ju kul förstås! Leveranstiden var 3 veckor tror jag. Lycka till!

2011-01-11 @ 13:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0